Український журналістський фонд

Журналістський фонд протягом року організує семінари для працівників ЗМІ з метою підвищення їх професійного рівня, обміну інформацією щодо нових досягнень в організації видавничого процесу та можливостей зміцнення економічної самостійності видань.

Найпопулярніші теми тренінгів стосуються менеджменту, реклами, дизайну, психології управління та права:

• Правові засади функціонування редакції. Права і обов’язки журналіста
• Як підвищити прибуток видання та збільшити його тираж?
• Бухгалтерія газет і журналів
• Редактор: ключова особа в управлінні творчими і господарськими питаннями
• Професія фоторепортер. Мистецтво фоторепортажу
• Сучасні тенденції в оформленні періодичного видання. Роль дизайну у подачі матеріалу
• Експрес-тренінг для молодих журналістів

Тренінги читають найкваліфікованіші фахівці – редактори, керівники видавництв, дизайнери, фотографи, які можуть продемонструвати свої досягнення на професійній ниві і є визнаними авторитетами в журналістських колах.

* * * * *

Журналістський фонд також проводить тренінги для представників бізнесу, політиків, публічних діячів з таких питань:

• Як знайти короткий шлях до порозуміння з пресою?
• Як зробити, щоб про вас швидко дізналися?
• Як викликати довіру з першого погляду?
• Управління емоціями співрозмовника
• Секрети впливу на аудиторію
• Самопрезентація. Як справити позитивне перше враження?
• Креативні ідеї в публік рілейшнз
• Коли і як правильно робити коментар?
• Підводні рифи звичайного інтерв’ю
• Як зробити свою виборну кампанію ефективною?
• Як виглядати природно перед телекамерою?

Тренінги читають представники найвідоміших агенцій, які спеціалізуються на просуванні товарів/послуг та організації інформаційних кампанії як по всій Україні, так і в окремому регіоні. Для практичних занять залучаються відомі професійні журналісти, які проводять навчальні інтерв’ю або оцінюють набуті здібності учасників тренінгу з погляду репортера. За бажанням учасників тренінгу заняття є закритими, а сам факт навчання не розголошується.

* * * * *

Ще однією важливою категорією осіб, для яких проводяться тренінги, є працівники прес-служб (в тому числі державних), PR агенцій, рекламних компаній. Теми для тренінгів:

• Як правильно писати прес-реліз? Останні зміни в подачі інформації
• Як просувати послугу/товар за допомогою ЗМІ?
• Особливості місцевих засобів масової інформації (по регіонах). Ключові особи регіональної журналістики
• Спеціалізовані видання та їх маркетинг
• Рекламні тексти для різних ситуацій

Ці тренінги проводяться як професійними журналістами, так і відомими PR-фахівцями.

Додати коментар