Український журналістський фонд

Фонд є ініціатором та організатором періодичних прес-турів в різні регіони України та за кордон. Група з 20-30 журналістів має можливості ознайомитися з відомими містами, взяти інтерв’ю, зробити репортажі та серію фотографій. За результатами поїздок кожен журналіст публікує від 1 до 4 статей великого обсягу (не менше 1 сторінки).

Сторона, яка запрошує журналістів, має змогу продемонструвати найкращі досягнення своєї справи, а журналісти, в свою чергу, отримують доступ до інформації з перших рук та можуть відвідати місця, які представляють великий інтерес для їх професійної діяльності.

В усіх поїздках журналістів супроводжує професійний фотограф, роботи якого потім ілюструють статті, написані за результатами поїздок.

«Україна очима редактора»

Акція «Україна очима редактора» започаткована з метою ширшого ознайомлення регіональних журналістів з досягненнями різних регіонів України.

Групи редакторів побували у всіх областях, побачили історичні та культурні пам’ятки, відвідали найбільші підприємства, провели зустрічі з керівництвом міст, вивчили їх досвід самоврядування.

За результатами 24 поїздок було опубліковано більше 680 статей у провідних регіональних та центральних ЗМІ. Ще одним позитивним моментом є те, що редактори регіональних газетах стали приділяти більше уваги інформації з інших регіонів, розширили горизонти і більше не обмежуються інтересами тільки своєї області або району.

Зарубіжні поїздки

З метою полегшення доступу журналістів до інформації з інших країн, Журфонд організовує зарубіжні прес-тури різної тематики. На відміну від традиційних міжнародних обмінів, тури Журфонду передбачають активну журналістську роботу учасників поїздки за кордоном: зустрічі з керівництвом країни, урядовцями, членами парламенту, дипломатами, представниками бізнесу, колегами-журналістами з метою підготовки подальших публікацій.

Залежно від мети туру (ознайомлення з внутрішньополітичним життям країни, популяризація економічного потенціалу, зміцнення міждержавних зв’язків та кооперації на рівні журналістських об’єднань, демонстрація рекреаційних можливостей окремого регіону тощо) до поїздки запрошуються журналісти відповідних видань – суспільно-політичних, економічних, розважальних і т.п. Правильний підбір видань дозволяє швидко знайти підхід до потрібної читацької аудиторії, що підвищує ефективність таких прес-турів з точки зору сторони, яка запрошує українських журналістів.

Додати коментар