Новини

«Укрпошта» заохочуватиме видання, які візьмуться за редакційну передплату

Український журналістський фонд

Дирекція УДППЗ «Укрпошта» готова запропонувати друкованим виданням знижку на оформлення передплати, якщо її здійснюватимуть самі редакції газет і журналів.

Керівництво «Укрпошти» готове надати знижку в розмірі 10% від тарифу за приймання передплати, що становить 56 коп. за піврічну передплату та 80 коп. за річну на один примірник. До кінця тижня підприємство розгляне можливість збільшити цю знижку до 15%. Про це ішлося під час робочої зустрічі редакторів регіональних і національних ЗМІ з представниками «Укрпошти», що відбулася в НСЖУ 9 жовтня.

Голова Національної спілки журналістів України Сергій Томіленко зазначив: для того, щоб у редакцій був стимул проводити передплату, варто збільшити розмір знижки до 1 гривні на півроку і 2 гривень на рік.

«Скажімо, аби отримати 560 гривень знижки, редакція власними силами організувати передплату на  1000 примірників, залучити коштів у обсязі 60-90 тисяч гривень. Це велика робота для невеликих редакційних колективів, тому стимул має бути більшим», – наголосив він.

Натомість, за словами першого заступника генерального директора «Укрпошти» Олександра Чернявського, максимальний розмір знижки, який може розглянути підприємство, – це 15%.

«Ми готові піти на певний експеримент, щоб зрозуміти, наскільки редакції готові долучатися до забезпечення передплати», – зазначив він.

Водночас наголошувалося, що для отримання знижки редакція укладатиме додаткову угоду з «Укрпоштою», а передплатні дані вноситиме у спеціальну електронну форму.

Як запевнив Олександр Чернявський, днями буде остаточно визначено розмір знижки та розроблено покрокові інструкції для її одержання.

Участь у нараді взяли активісти НСЖУ, представники національних ЗМІ («Голос України», «Урядовий кур’єр», «Сегодня», «Хозяин») та регіональних видань (з Вінницької, Черкаської, Кіровоградської, Волинської, Полтавської, Харківської областей).