Новини

У Києві відкрили Центр вдосконалення економічної журналістики

Український журналістський фонд

Навчання складатиметься із модульного офлайн-курсу й дистанційного онлайн-курсу на платформі EdEra. Засновники Центру — Київська школа економіки (KSE) та VoxUkraine.

Центр вирішили створити через брак установ в країні, де журналісти могли би отримати економічні знання.

«В Україні 37 вишів навчає журналістиці, але дуже мало де є економічна програма із викладачами, які мають реальний досвід роботи в економічних виданнях, — зазначив Борис Давиденко, CEO VoxUkraine.  - У вишах журналістам не розповідають, що таке ВВП. І зараз армія журналістів, які працюють на сайтах чи телеканалах, висвітлюють економічні питання, маючи дуже смутні уявлення про економіку. Ми хочемо виправити ситуацію і дати можливість кожному журналісту України отримати базове економічне знання. Журналісти задають рамки економічної дискусії, вона впливає на економічну політику. Україна — це полігон економічних помилок, тож ми віримо, що журналісти зможуть змінити цю ситуацію».

Центр складатиметься із чотирьох компонентів. Перший із них — модульний навчальний курс «Економіка, ринки та аналіз даних», розроблений викладачами Київської школи економіки. Розрахований на 35 студентів, перший набір розпочне навчання 12 жовтня, триватиме до 9 грудня (заняття відбуватимуться у п’ятницю та на вихідних). Щороку планується здійснювати два набори, перший набір буде безкоштовний.

«В цьому курсі ми робимо акцент на двох речах – економіці, з реальними прикладами з наших ринків, і на аналізі даних – хочемо навчити журналістів працювати з великими масивами даних, видобувати із них потрібні цифри», — пояснила директорка Центру  Ілона Сологуб, головний економіст KSE.

Другий компонент — дистанційний курс з економіки для журналістів «Як писати про економіку без помилок» на EdEra, його старт – 11 жовтня. Офлайн та онлайн-курс не дублюють один одного. Основні теми дистанційного курсу — «Вступ до макроекономіки», «Робота з даними», «Корпоративні фінанси».

Інші складові Центру: дискусійний клуб провідних редакторів та видавців для обговорення найактуальніших питань економіки та ЗМІ; та дослідження медіасфери науковими методами.

За словами Бориса Давиденка, Центр створений на приватні гроші: «Тут немає грошей донорів чи посольств. Це досягнення – бізнес готовий вкладати в якісну журналістику».

Для того, щоб записатись на офлайн-курс, необхідно надіслати резюме, мотиваційний лист та приклади публікацій. Деталі будуть на сайті KSE.

Media Sapiens