Новини

Редактори і журналісти можуть безкоштовно вчитися на курсах з медіаменеджменту

Український журналістський фонд

Безкоштовні онлайн курси з медіаменеджменту проводить Фундація «Томсон» за підтримки Європейського союзу в рамках проекту «Голос місцевих ЗМІ». До участі запрошуються медіаспеціалісти. На курсах передбачені відео, інтерв’ю з редакторами провідних українських видань, вікторин, завдання. Ця інформація буде корисною як для досвідчених керівників ЗМІ, так і для журналістів, які нещодавно у професії. Курси доступні з 8-го серпня по 10 вересня, після складання фінального завдання видається сертифікат.

«З огляду на медіареформи, які відбуваються, – становлення суспільного мовника та роздержавлення, існує серйозна потреба в досвіді, як забезпечити успішну роботу ЗМІ без державної чи політичної підтримки. Враховуючи наш досвід із надання підтримки щодо виробництва контенту та бізнес-консультацій для регіональних ЗМІ, ми розробили серію онлайн курсів, щоб надати інструменти, які б допомогли покращити економічну ситуацію в редакціях», – коментує Девід Квін, директор з розвитку фундації «Томсон».

Хосам Ель Нагар, директор ТФ з інновацій та навчання, каже, що «Томсон» інвестував чимало часу на вироблення методології для онлайн навчання: «Пішли місяці на дослідження, перш ніж ми визначилися з платформою та форматом, чимало фахівців, а також журналістів з усього світу долучилося до тестування».

Ці курси пропонують не теоретичний підхід, а ґрунтуються на досвіді провідних українських та закордонних редакцій. «Ми з нетерпінням чекали запуску цього проекту, – каже Олена Садовнік, координатор «Голосу місцевих ЗМІ», для розроблення програм ми запросили інструкторів з британських ЗМІ, які раніше працювали в Україні, а також успішних українських медіа-менеджерів та консультантів як гостей курсу, щоб вони розповіли про те, як організована робота у їх виданнях, що для їх працює, а що ні».
Курс з медіаменеджменту у період трансформації консультантки фундації «Томсон» Зої Чарьз розкаже про основні принципи управління редакцією. Ви дізнаєтесь, як правильно і продуктивно спілкуватися з вашою командою та аудиторією вашого ЗМІ, як і коли проводити ‘летючки’ і ‘планірки’, як знайти та обрати найсильніших кандидатів на нові вакансії, об’єктивно оцінити якість роботи ваших журналістів і технічного персоналу та провести поетапне навчання у період запуску нових форматів і переходу на нові платформи. Запрошені лектори: Віталій Сич, редактор журналу та сайту «Новое Время», Ангеліна Карякіна, редактор новин Громадського, Віталій Голубєв, редактор видавничого дому «ОГО» розкажуть про стиль менеджменту, цінності та пріоритети в їх редакціях.

Курс із дослідження аудиторії ЗМІ, консультанта фундації та аналітика даних Бі-Бі-Сі Анни Вісенс сформує ваше уявлення про кількісні та якісні дослідження, важливість дотримання репрезентативності та формату поставлених запитань. Ви навчитесь тлумачити основні параметри і показники аналітичних платформ «гугл аналітика» та Фейсбуку. Запрошені консультанти: Анна Добривечір, Максим Саваневський та Дмитро Тужанський пояснять, чому дослідження аудиторії важливе навіть для невеликих місцевих ЗМІ і як його проводити силами редакції.
Щоб зареєструватись на курс з:
• медіа менеджменту – натисніть ТУТ
• дослідження аудиторії – натисніть ТУТ
До кінця серпня фундація «Томсон» планує запустити ще два курси з журналістики на різних платформах Дебори Келлі, та один зі зйомки, монтажу та редагування Ентоні Хедлі та Олександра Назарова. Слідкуйте за оголошеннями на сайті проекту www.regionalvoices.eu, або на фейсбук групі Голос місцевих ЗМІ

Додаткові запитання надсилайте на адресу: regional.voices.ua@gmail.com