Новини

Авторитетні друковані медіа – джерело якісної аналітичної інформації

Український журналістський фонд

22-23 червня 2017 року в Полтаві відбувся семінар «Європейські стандарти друкованої преси. Менеджмент і маркетинг газет», який був організований Академією української преси за підтримки Представництва Фонду Конрада Аденауера в Україні. Учасники – 30 журналістів та редакторів газет зі всієї України.

Відкриваючи захід Габріеле Бауманн, керівниця Представництва Фонду Конрада Аденауера в Україні зазначила, що метою цієї зустрічі є передача європейського досвіду в сфері ефективного управління, монетизації, залучення більшої кількості аудиторії друкованих медіа. Також керівниця Фонду акцентувала увагу на тому, що слід привчати молоде покоління до споживання якісної преси ще зі шкільних років, тобто формувати культуру читання друкованих медіа. Зараз молодь читає новини здебільшого в інтернеті, але якщо виникає бажання дізнатися не лише сухі факти, а й отримати якісну аналітичну інформацію, то варто звернутися до авторитетних друкованих медіа.

«Менеджмент та маркетинг мас-медіа є набагато важливішими, аніж якісь квазіідеологічні складові. Від того, як будуть вестися справи, залежить прибутковість медіа, а відтак і їхня незалежність. Саме тому важливо переймати досвід авторитетних світових медіа, в даному випадку однієї з найбільших якісних газет Німеччини – «Франкфуртер Альгемайне Цайтунг» – зазначив Валерій Іванов, президент Академії української преси.

Вернер Д’Інка, один з видавців «Франкфуртер Альгемайне Цайтунг» ділився своїм досвідом із українськими колегами. «На відміну від онлайн-медіа, які подають інформацію першими, друковані краще від інших можуть пояснити, чому певна ситуація сталася в той чи інший спосіб. Недолік цифрових медіа – недостатнє інформування, який ми можемо виправити» – висловився Вернер Д’Інка під час заходу.

Протягом двох днів учасники обговорювали такі питання: для чого люди купують газети, чому люди читають газети, незалежні медіа і їх роль в суспільстві, структура видавничої компанії, як визначити, чого бажають читачі, як використовувати результати досліджень для розвитку газети.

Захід організувала Академія української преси за підтримки Представництва Фонду Конрада Аденауера в Україні.