Новини

Facebook частіше використовують як джерело новин, ніж традиційні медіа

Український журналістський фонд

 

 

 

 

 

 

Дослідники опитали більше 250 журналістів і редакторів з різних куточків світу. 39% респондентів відповіли, що вважають основним джерелом новин Facebook; 32% — традиційні медіа; 15% — Google; 4% — Twitter.

В регіоні EMEA — Європи, Близького Сходу та Африки — Facebook називають основним джерелом новин 60% респондентів. В Азійсько-Тихоокеанському регіоні цей показник становить 22%.

Також респонденти з усього світу вважають, що цифрові платформи (34%) та/або мобільні пристрої (26%) є способами для переосмислення новинної журналістики в мобільній епосі. Інші нові технології, такі як віртуальна реальність та штучний інтелект, поки що не мають суттєвої популярності серед медійників — перспективи їх використання в ЗМІ вбачають лише 9% та 7% репондентів відповідно.

Водночас, платформою, яка найбільш успішно адаптується до цифрового світу, опитані вважають друковані медіа (40%).

Минулого року агентство Ogilvy також публіквало звіт щодо впливу нових технологій на медіа. Тоді половина опитаних відповіли, що в першу чергу отримують новини із соціальних мереж. Ще 18% — із новинних агрегаторів.

Джерело: Media Sapiens