Новини

ГО «Телекритика» шукає SMM-менеджера

Український журналістський фонд

Громадська організація «Телекритика» шукає фахівця по роботі з соціальними мережами Facebook та Twitter.

Основні обов’язки:

- ведення сторінок інтернет-видань «Телекритика», Mediasapiens на Facebook та Twitter, а також спецпроектів — «Телекритика. Медіаринок», «Доска позора лжецов» на Facebook;

- створення текстового та візуального контенту для сторінок — самостійно та на основі публікацій видання ГО «Телекритика»;

- просування контенту сторінок ГО «Телекритика»;

- висвітлення публічних заходів ГО «Телекритика» у соціальних мережах (ведення Facebook- та Twitter-трансляцій).

Вимоги до кандидатів:

- досвід ведення сторінок медійних проектів у соціальних мережах;

- знання базових правил SMM, особливостей роботи з Facebook та Twitter;

- розуміння принципів ведення рекламних кампаній у соціальних мережах: планування, таргетування, аналітика;

- навички роботи з Photoshop чи іншим графічним редактором;

- розуміння ситуації на медіаринку України, знання ключових гравців, медіаекспертів, журналістів;

- грамотна українська та російська мови;

- досвід роботи в медіа та розуміння принципів роботи громадських організацій — буде перевагою.

- місто проживання — Київ.

Робота віддалена. Сума гонорару обговорюється під час співбесіди.

Резюме, портфоліо (перелік сторінок, які ви вели та стислий опис показників їх ефективності) і список з трьох недоліків сторінок проектів ГО «Телекритика» і пропозицій щодо їх поліпшення, надсилати на e-mail: lera.lauda@gmail.com не пізніше 17 квітня.