Новини

Соцмережі та новини заважають українцям працювати – дослідження

Український журналістський фонд

Про це свідчать результати опитування, яке провів портал  «HeadHunter Україна», пише ain.ua.

57% опитаних заявили, що переважно відволікаються на новини та їх обговорення з колегами під час обідньої перерви.

При цьому частка тих, хто спілкується на теми новин, залежить від кількості працівників у компанії. Згідно з дослідженням, у кожній третій фірмі, де працює від 50 до 100 людей, новини з колегами не обговорюють. В той час як у великих компаніях (понад 100 працівників) не прийнято спілкуватися на тему новин лише у кожній четвертій.

Стосовно невідкладної роботи, то лише близько 30% сказали, що закривають всі сторонні сайти та намагаються сконцентруватися на завданні. Цікаво, що половина опитаних зазначила, що навіть у випадку невідкладної роботи, працюватимуть та сидітимуть у соцмережах одночасно. 8% респондентів заявили, що можуть знехтувати якістю та кількістю роботи заради новин і відпрацьовувати лише необхідний мінімум.

2011 року було проведене опитування, яке засвідчило, що у половині українських компаній доступ до соціальних мереж заборонений.

Media Sapiens