Новини

Редакторам пропонують навчання, присвячене підвищенню життєздатності видань після роздержавлення

Український журналістський фонд

ГО «Інститут розвитку регіональної преси» (ІРРП) запрошує редакторів та менеджерів комунальних ЗМІ України взяти участь у навчальному циклі «Управління редакцією регіонального видання», що складається із двох тренінгів:

«Менеджмент медіа-підприємства, або як регіональному виданню вижити після роздержавлення?» (26-28 березня 2015 року, Київ).

«Газета та онлайн-медіа – управління редакцією та контентом» (16-18 квітня 2015 року, Київ).

Метою навчання є підвищення життєздатності комунальних видань після їх роздержавлення.

Організатори заохочують участь двох співробітників з одних і тих самих ЗМІ у навчальних заходах проекту, розрахованих на відповідну цільову групу.

Під час тренінгів учасникиотримають знання та уявлення про принципи управління медіа-підприємством, організації роботи відділів маркетингу та реклами, налаштування на читацьку аудиторію, навички організації та планування роботи редакції, роботи з мультимедійним контентом, залучення необхідної читацької аудиторії.

Тренінг 1: «Як регіональному виданню вижити після роздержавлення?»

Структура медіа-підприємства, медіа як бізнес, монетизація онлайн-медіа.

Що цікаво місцевому читачу? Маркетинг, організація продажів накладу та збільшення онлайн аудиторії.

Організація продажів реклами у друковану та онлайн версію.

Цільова аудиторія: редактори, комерційні директори та менеджери відділів продажу тиражу та реклами комунальних видань.

Тренінг 2: «Газета та онлайн-медіа – управління редакцією та контентом»

Як створити медіа продукт цікавий локальній аудиторії? Типи контенту, тематична та жанрова специфіка матеріалів для газети та онлайн платформи.

Структура конвергентного ньюзруму, планування роботи редакції.

Створення та редагування контенту для різних платформ. Інструменти створення мультимедійного контенту.

Цільова аудиторія: редактори та менеджери контенту друкованих та онлайн-версій комунальних видань.

Тренери:

Олег Хоменок, старший радник з питань медіа InternewsNetwork, медіа-тренер.

Інна Гадзинська – керівник проектів у центрі «Корпоративні Медіа». Раніше — головний редактор ньюзруму в щоденній «Газете по-киевски», головний редактор мережі гіперлокальних міських видань «Газета нашего района».

Борис Родієвський співзасновник рекламно-консалтингового агентства, медіа консультант, бізнес-тренер.

Участь у тренінгах є безкоштовною. Учасникам з інших міст пропонується проживання в готелі та компенсація витрат на проїзд.

Для участі у тренінгу необхідно заповнити та надіслати анкету-заявку до 18:00 10 березня 2015 року.

Із запитаннями звертайтеся на irrp.org.ua@gmail.com або за номером 067-547-22-33.

Група учасників циклу формується на конкурсних засадах. Організатори повідомлять запрошених учасників про участь до 16 березня 2015 року.

Форма для реєстрації:

https://docs.google.com/forms/d/14Ft3W_Pv1b93rjF2J3JwuAdq13A9MwGyhwR59oSr6wg/viewform