Новини

Журнал «Фокус» шукає менеджера з маркетингу

Український журналістський фонд

Журнал «Фокус» відкрив у 2015 році нову вакансію менеджера з маркетингу та спецпроектів. Про це повідомила директор з маркетингу і PR видавництва «Фокус Медиа» Віра Черниш у своєму Facebook, пише «Телекритика».

«У нас в «Фокусі» на 2015 рік великі плани. І щоб всі їх реалізувати, потрібні хороші люди, які хочуть робити цікаву роботу. У моєму віданні відкрилася нова вакансія — менеджер з маркетингу та спецпроектів. Завдань у людини буде багато різних і цікавих: і заходи, і партнерські проекти, і комерційні та іміджеві спецпроекти, і онлайн-історії, які потрібно придумувати і робити», - написала Віра Черниш.

Вона також зазначила, що серед кандидатів хотіла б бачити  бажаючих спробувати щось нове журналістів з досвідом роботи в онлайн-ЗМІ і розумінням, які теми «злітають» у мережі, а які ні, а також піарників, які розбираються в інтернеті, робили гучні проекти, про які всі говорили, і організовували заходи. Також важливо, щоб претендент на посаду вмів добре писати російською і українською, був креативним, організованим, «дружив з людьми і з інтернетом».

Натомість «Фокус» обіцяє, за словами Віри Черниш, пристойну зарплату, цікаву і перспективну роботу в теплому офісі біля метро Дружби Народів і лояльне начальство.

Листи від кандидатів на вакансію можна надсилати за адресою v.chernysh@focus.ua.