Новини

Журналістам пропонують гранти за матеріали про ситуацію в країні після виборів

Український журналістський фонд

Міжнародна громадська організація «Інтерньюз-Україна» розпочинає IV — поствиборчу — хвилю Програми малих грантів серед засобів масової інформації Півдня і Сходу України.

У рамках Програми оголошується конкурс на відбір ЗМІ з відповідних регіонів для виробництва медіаматеріалів, пов’язаних з поствиборчою тематикою.

Пріоритетними темами поствиборчого етапу Програми є:

  • Склад нової Верховної Ради України: які наслідки матиме новий Парламент для України у цілому та різних її регіонів;
  • Аналіз політичного порядку денного нового складу Верховної Ради, включаючи зобов’язання з ухвалення законів, що мають стимулювати впровадження важливих реформ;
  • Першочерговий пакет реформ для України;
  • План розвитку регіонів України, а також плани врегулювання військового конфлікту в Донецькій та Луганській областях, відновлення та реінтеграції цих регіонів;
  • Роль медіа у формуванні громадського запиту на реформи.

У рамках програми відібраним регіональним медіа-організаціям буде надано гранти на виробництво матеріалів у форматі:

  • статей для друкованих ЗМІ (з інфографікою);
  • статей для онлайн-ресурсів (з інфографікою);
  • радіопередач;
  • відеоматеріалів (сюжети, авторські програми, ток-шоу, документальні фільми).

У конкурсі можуть брати участь ЗМІ (друковані, онлайн, телевізійні та радіокомпанії) всіх форм власності, а також громадські організації.

Умовою отримання гранту є гарантія розміщення виробленого матеріалу в ефірі/на шпальтах відповідної медіа-компанії.

Матеріали, які подаються на конкурс, мають бути опубліковані протягом листопада.

Одна організація за умови виробничих можливостей і дотримання умов конкурсу може отримати кілька грантів.

Відбір учасників здійснюватимуть незалежні експерти. Вони також надаватимуть консультаційну підтримку відібраним учасниками під час виробництва матеріалів.

Критерії до учасників:

  • Зареєстроване ЗМІ, або он-лайн ресурс, або громадська організація з таких областей: Одеська, Херсонська, Запорізька, Миколаївська, Донецька, Харківська, Луганська області. Особливо до участі у Програмі заохочуються ЗМІ, які представляють Донецьку і Луганську області.
  • Наявність реального медіа-майданчика.
  • Термін існування для ЗМІ і громадських організацій — мінімум 5 років, для он-лайн ресурсів — 2 роки.
  • Постійний штат співробітників для ЗМІ і громадських організацій — мінімум 7 осіб, для он-лайн ресурсів — мінімум 3 особи.

Для участі у відборі учасники мають заповнити онлайн-анкету до понеділка, 3 листопада 2014 року, 16:30.

Додаткову інформацію можна отримати у координатора Програми Костянтина Ромашка за телефоном: 098 647 55 47, або e-mail:  smallgrants2014@gmail.com.