Новини

5 фактів про те, як нове покоління споживає інформацію

Український журналістський фонд

Незважаючи на існування серйозних психологічних та маркетингових досліджень, присвячених новому покоління, деякі ЗМІ досі не усвідомлюють, наскільки відрізняються споживацькі звички у різних поколінь. «Редакторський портал» пропонує добірку про те, чим відрізняється молодіжний підхід до інформації.

1. Нерозбірливість.

З’ясувалося, що люди до 24 років не турбуються про те, з яких джерел черпати інформацію. Відповідно до досліджень, молодь однаково успішно використовує пошуковими, соцмережі та новинні стрічки. Порівняно з іншими віковими категоріями, спостерігається значне переважання популярності соцмереж. А ось за інформацією брендів і компаній вони слідкують не так ретельно, як старше покоління.

2. Менше друкованої, більше цифрової преси.

Ця тенденція також нікого не повинна дивувати. Молодь рідко читає друковану пресу і в основному проводить час в мережі. Тільки половин респондентів у віці 16-24 роки читають друковані видання. Видавничий бізнес має враховувати особливості нового покоління та встигнути підготуватися до того, що в нових споживачів — нові потреби.

3. Вони користуються кількома електронними пристроями.

Дослідження показали, що молодь все частіше використовує більше одного електронного девайса одночасно. Втім, це також характерно і для вікової групи 25-34 роки, яка за показником «багатозадачності» навіть обійшла підростаюче покоління.

4. Смартфони важливіші, ніж планшети.

Інвестиції в додатки для планшетів, нібито великий екран може врятувати журнали та збільшити кількість передплатників, себе не виправдовують. Звісно, старше покоління більш сприятливо ставиться до екрана, як у ПК чи невеликого телевізора, але молодь задовольняється малим — малим розміром екрана та пристрою. І якщо планшети користуються приблизно однаковою популярністю в усіх вікових груп, то смартфони полюбляють наймолодші.

5. Вони люблять відео.

Молодь активніше за інших переглядає онлайн-відео. Але популярністю користуються, як правило, музичні кліпи, фільми й серіали, а також авторський контент. Новинні сюжети не популярні.

Змінюється споживацька поведінка. Важливо розуміти, що нове покоління прийшло не просто з новими гаджетами, а з новими споживацькими звичками. Більше немає війни друкованої преси і інтернет-ЗМІ. Фактично, незабаром за увагу споживача будуть на рівних боротися професійні журналісти і любителі, медіа-холдинги і незалежні лідери думок.