Новини

До 1 жовтня можна зареєструватися на участь у тренінгу «Менеджмент та маркетинг газет»

Український журналістський фонд

МБФ «Академія Української Преси»  за підтримки Міністерства закордонних справ ФРН оголошує набір видавців, редакторів та топ-менеджерів друкованих видань для участі в тренінгу «Менеджмент та маркетинг газет», який відбудеться 10-13 жовтня 2014 р. (Київська обл., туристичний комплекс «Зазим’є»).

Під час тренінгу учасники отримають необхідні знання і навички в сфері газетного менеджменту та маркетингу, а саме: газета як продукт, аудиторія видання, бізнес-планування, менеджмент персоналу, менеджмент редакції, рекламний менеджмент, менеджмент поширення, маркетинг. В процесі тренінгу учасники ознайомляться з прикладами ефективного медіа-бізнесу в українській та німецькій пресі.

Викладачі:

Вернер Д’Інка – видавець газети «Франкфуртер Алльгемайне Цайтунг» (ФРН).

Вадим Балицький – директор з розвитку проектів Центру «Видавець&Редактор», медіа-консультант, топ-менеджер, співавтор і розробник інформаційної і графічної моделі провідних українських газетних брендів: «Газета по-киевски», «День», «Галицькі контракти», «Всеукраинские ведомости» та інших.

Валерій Іванов – президент Академії Української Преси, професор, доктор філологічних наук.

Сергій Чернявський – медіа-тренер, консультант з газетного бізнесу, член Ради директорів Української асоціації видавців періодичної преси, працював директором по маркетингу і збуту в «Газете по-киевски», виконавчим директором «Авизо», керівником друкованих проектів в видавництві «Інфотера»

Організатори беруть на себе витрати на проїзд, харчування та перебування учасників.

Програма та анкета розміщені на веб-сторінці АУП — http://www.aup.com.ua/

Контактна особа:
Андрій Коваленко, координатор проектів АУП
телефон: 095 418 5537,
електронна пошта: a.kovalenko@aup.com.ua