Новини

Фахівці спрогнозували падіння обсягів реклами у пресі

Український журналістський фонд

Порівняно з минулим роком падіння обсягів реклами у пресі становитиме 20,5%. Тоді як у кінці минулого року прогнози експертів Української асоціації видавців періодичної преси були зовсім іншими. Говорилося про падіння на рівні 0,6%.

Як інформує сайт УАВПП, прогноз складено на основі оцінок 10 експертів, які щодня працюють з рекламою в пресі – представників рекламних агенцій та видавничих компаній. Серед аргументів, на які експерти УАВПП опираються при прогнозуванні тенденцій на 2 півріччя 2014 року, зокрема, виділяється те, що в обсязі рекламних доходів росте доля спецпроектів, вартість яких вища, ніж розміщення прямої реклами, а також те, що міжнародні клієнти будуть більш активними за умов стабілізації політичної ситуації в державі та припинення активних воєнних дій.

Олександр Гороховський,  СЕО Dentsu Aegis Network Ukraine: «В умовах складної економічної ситуації складно розраховувати на позитивну динаміку рекламного ринку. Цього разу наш прогноз стримано-оптимістичний. Ми сподіваємося, що подальшого прискорення зниження рекламних затрат уже не буде, і ми зможемо закінчити рік з падінням бюджетів на рівні 17%-20%. Ми також очікуємо подальшої консолідації ринку навколо великих видавничих домів, тому вони навіть можуть розраховувати на дещо менше скорочення рекламних надходжень».

Віолета Скодорова, РА «Медіа Прес»: «Перше півріччя на ринку реклами в пресі виглядало не дуже оптимістично, оскільки багато бюджетів було заморожено у зв’язку з ситуацією в країні. Думаю, що друге півріччя буде мати кращий вигляд, оскільки до осені є підґрунтя, що ситуація стабілізується, повернуться бюджети, зекономлені в першому півріччі – все таки бізнес-завдання рекламодавців ніхто не скасовував, та й друге півріччя завжди традиційно мало більшу рекламну активність. Бюджети з закритих видань розподіляться в інші видання, а оскільки останнім часом у рекламних пресових бюджетах стрімко росте доля спеціальних проектів і нестандартної реклами, то цей факт,безперечно, відіграє свою позитивну роль у стабілізації ринку преси».

Сергій Чернявський, голова наглядової ради, газета «Зоря»: «Виходжу з того, що серйозне скорочення ринку реклами в 1 півріччі більше всього було пов’язане з відтоком бюджетів великих рекламодавців – транснаціональних компаній. Місцева реклама постраждала набагато менше. Очікую, що вже восени почнеться відновлення, і місцева преса буде першою, хто буде задіяний в активній комунікації брендів не тільки зі споживачем, але й з громадянином незалежної європейської країни.