Новини

«Паперові» ЗМІ не втратять значимості

Український журналістський фонд

Інтелектуальний продукт на папері ніколи не втратить своєї значимості, але до споживача він буде доходити на допомогою цифрових технологій. Такі висновки доповіді «Цифровий медіа-ландшафт Європи до 2020 року: Майбутнє «паперових ЗМІ та видавництв». Короткі тези доповіді опублікував «Редакторський портал».

Доповідь було опубліковано у Великобританії. У документі, які підготували експерти «UK Stationers Livery Company», визначено 7 головних напрямків розвитку світових медіа, які представляють 7 головних викликів для видавців газет, журналів, книжок та пов’язаних із ними виробництв.

Глобальні процеси, які показано в доповіді, розвиваються в атмосфері вимогливості з боку споживачів медіа-продукції: Все! Скрізь!  В будь-який час доби! Безперервним потоком!

1. Розвиток мобільних технологій.
Зобов’язує виробників контенту робити його доступним для споживача практично в будь-якій точці планети.

2. Розвиток соціальних медіа та соціальних мереж.
Практично для всіх споживачів, які користуються мобільним інтернетом, соцмережі стали необхідним і постійним атрибутом щоденного життя. Соцмережі — чудовий привід для традиційних медіа розширити свій вплив.

3. Персоналізація і фрагментація інформації.
Надання конкретних даних на запит конкретного користувача — серйозна і багатообіцяюча тенденція.

4. Цифровий «котел».
Проникнення цифрових технологій у процес створення і розповсюдження газет, журналів і книжок створює для галузі надзвичайно райдужні перспективи.

5. Розмивання звичних кордонів.
Чітке розділення між друкованими та іншими видами медіа з настанням цифрової ери зникло безповоротно. І це — також величезний плюс для паперових ЗМІ.

6. Усвідомлення нової даності — споживач хоче все й відразу.
Слід давати споживачеві це та не розчаровувати його.

7. Другорядних питань більше не існує.
Усі галузі ланцюга створення продукту та доставки його до споживача однаково важливі.

Доповідь  опублікована UK Stationers Livery Company. Організація об’єднує понад 800 членів, більша частина яких — топ-менеджери газетно-паперової індустрії, а також онлайн-медіа Великобританії.