Новини

Прес-тури приваблюють журналістів цікавою програмою і можливістю поспілкуватися з колегами

Український журналістський фонд

Цікава і насичена програма, високий рівень організації та перебування в колі однодумців — це лише кілька факторів, які відрізняють прес-тури Українського журналістського фонду від звичайний туристичних поїздок. Принаймні так вважають редактори, до яких ми звернулися із запитанням, чим їм подобаються прес-тури Журфонду та яка їхня відмінність від звичайного відпочинку.

Світлана Омельчук,
головний редактор газети «Ого», Рівне:

-  По-перше, прес-тури відрізняються комфортним перебуванням у середовищі собі подібних, а саме — журналістської спільноти. По-друге, це цікаво з точки зору пізнання країни — зовсім не так, як у індивідуальних турах, набагато ширше, глибше і пізнавальніше. По-третє, самому їздити набагато витратніше і не так цікаво. Адже з колегами є змога обмінятися досвідом. Я брала участь у рекламних турах, але вони відрізняються від журналістських насамперед ставленням приймаючої сторони. Відчувається повага до журналістів.

Руслан Оленкевич,
головний редактор газети «Собеседник Измаила»:

- Є кілька факторів, які відрізняють прес-тури Журфонду. Перший — завжди вибираються цікаві країни, другий — програма перебування завжди насичена, проживання — в готелі комфортного класу. І третій — ти їдеш не сам, а командою. Є з ким поговорити, поділитися враженнями. Це набагато цікавіше, ніж купувати путівку в якомусь турбюро. Надзвичайно сподобалася поїздка на Крит, оскільки я вперше відвідав Грецію. Красива природа, цікаві люди, дуже гарний прийом.


Наталія Космина,
головний редактор «Вінницької газети»:

- Подобається тим, що нас сприймають не як звичайних туристів, які шукають вражень, а як представників України. Відповідно, для нас намагаються скласти програму, котра значно глибша, цікавіша і корисніша. По-друге, умови, в яких ми перебуваємо, звісно, кращі, ніж у звичайних туристів. Завдяки прес-турам ми підвищуємо свою загальну культуру і коли вже пишемо матеріали, то можемо і людям розповісти значно більше. Тобто, ми впливаємо на суспільну думку. В прес-турах завжди компактні групи, що дає змогу бути більш мобільними, відвідати більше місць. Мені особливо сподобалися прес-тури на Крит та в Стамбул. Ми бачили роботу колег, пізнали країну із середини.

Любов Мартинчук,
«Нова тернопільська газета»:

- Спілкування з колегами з різних регіонів — це дуже цікаво і пізнавально. Ти «ловиш» цікаві ідеї які можеш потім впровадити у своїй роботі. Крім того, прес-тури відрізняються чудовою організацією, хорошими гідами. Це змога краще пізнати країну. Крім того, під час поїздки панує приємна журналістська атмосфера. Ти знайомишся з людьми, серед представників різних регіонів обов’язково знаходиш «своїх». Одним з найцікавіших для мене був прес-тур до Йорданії, після якого залишилися найкращі враження.


Валентина Шах,
головний редактор газети «Рівне вечірнє»:  

-  Я, звісно, люблю й індивідуальні поїздки і час від часу намагаюся мандрувати. Але в прес-турах є велика перевага: ти потрапляєш  у коло людей, яких давно знаєш. Це можливість поспілкуватися, відпочити. Програма завжди цікава й насичена. Ти не просто відпочиваєш, лежачи на сонці чи купаючись у морі, а вивчаєш країну, її історію, визначні місця. Крім цього, прес-тури вигідні й з економічної точки зору. А ще — дають змогу поділилися думками з колегами  приводу розвитку видань.