Дайджест

Микола Томенко хоче заборонити чиновникам витрачати державні кошти для самопіару

Український журналістський фонд

Роздержавлення засобів масової інформації має бути одним із пріоритетів діяльності парламентського Комітету з питань свободи слова та інформації. Про це сьогодні заявив голова Комітету з питань свободи слова ВР Микола Томенко. Інформацію про це опубліковано на його власному сайті.

Нардеп вважає, що «нахабне використання народних грошей чиновниками вже набуло гіпертрофованих форм».

Микола Томенко повідомив, що до нього як до голови Комітету звернулися представники громадських організацій, які поінформували, що київська міська влада для пропаганди своєї діяльності витрачає більше 30 млн грн. рік на видання «Вечірній Київ». Фінансування газети, що надходить за передплатою для пенсіонерів та ветеранів, відбувається з бюджету за державною програмою «Турбота». У січні «Вечірній Київ» видається накладом 303 тис.585 примірників.

На думку голови Комітету, це видання за кошти платників податків займається провладною пропагандою, розповідає про те, «як покращується щасливе життя киян під керівництвом Януковича, Азарова та Попова».

«У цьому випадку йдеться не лише про цинічне використання бюджетних коштів для владної неадекватної пропаганди того, що зроблено нею у Києві, а й про те, що державна програма «Турбота» мала за мету реальну допомогу пенсіонерам та ветеранам, а не пропаганду чиновників», — вважає Микола Томенко.

На його переконання, ці гроші варто було б виплатити у вигляді надбавок малозабезпеченим верствам населення — пенсіонерам чи ветеранам, які б мали самі вирішити, куди їх витрачати. «Окрім того, значна сума коштів платників податків йде на ТРК «Київ» та інші комунальні ЗМІ», — зазначив Микола Томенко.

«Загальна ситуація у цій сфері потребує негайного реагування, а тому я як голова Комітету з питань свободи слова та інформації переконуватиму депутатів у необхідності ухвалення закону про роздержавлення ЗМІ, яким буде заборонено органам місцевої влади виступати засновниками засобів масової інформації та витрачати шалені бюджетні кошти на власний піар», — зазначив Микола Томенко.

«Телекритика»