Новини

«Читача треба брати якістю газети»

Український журналістський фонд

У четвер, 2 лютого, редакція газети «Високий Замок» приймала гостей — редакторів газет з усієї України. Вони приїхали до Львова поділитися досвідом роботи, розповісти про журналістські проблеми, будні та те, як у складних економічних умовах робити газету цікавою для читачів і водночас прибутковою.

Головний редактор газети «Високий Замок» Наталія Балюк приймала гостей з кавою, чаєм та солодощами, у дружній атмосфері. «Високозамківці» організували для редакторів огляд друкарні, зустріч із керівництвом ДП «Преса» (мережею розповсюдження) та рекламного відділу.

Акцію «Перша лінія» організував Український журналістський фонд. Представники фонду збирають в одній із потужних редакцій головних редакторів провідних газет. Такі зустрічі з редакторами уже відбулися у Хмельницькому (газета «Є»), Вінниці (газета «33 канал») . Тепер — у Львові, у планах — Рівне. Як зазначила перший заступник голови Українського журналістського фонду Надія Бедричук, проект «Перша лінія» стартував наприкінці минулого року. «Наш фонд займається проектами для регіональних друкованих видань, — каже вона. — Переважно це газети, які стартували з невеликих інвестицій, журналісти — ентузіасти, професіонали своєї справи. Ці газети розвиваються, збільшили тиражі. Попри кризу, змогли втриматися на ринку. На проект збираємо головних редакторів газет, що досягли успіху. Вони можуть поділитися досвідом. Тут — професійний діалог».

Більшість редакторів каже, що до економічної кризи було легше розповсюджувати газети, люди більше передплачували пресу. Деякі газети, зокрема «Високий Замок», організовують для читачів передплатні акції, де можна було виграти подарунки. Редактори муніципальних газет скаржилися на брак фінансування з міської скарбниці, вони, мовляв, ледь зводять кінці з кінцями.

Редактора «Високого Замку», зокрема, запитували, як відреагували читачі на зміну формату газети — з А2 на А3. «Позитивно, — відповіла Наталія Балюк. — Були поодинокі телефонні дзвінки в редакцію, люди запитували, що трапилося? Деякі читачі консервативні, їм потрібен час, щоб звикнути до змін». Комерційний директор «Високого Замку» Богдан Балковий додав, що друкарня придбала нове обладнання, яке працює з великою потужністю. Друк повноколірний, відмінної якості.

Та найпотужніший «кит» роботи редакції «Високого Замку» — якісні тексти, об’єктивне висвітлення подій. «Читача потрібно брати якістю, — зазначила Наталія Балюк. — Якість газети — найголовніше, усе інше — допоміжне. У нас працюють високопрофесійні журналісти, які проходять неабиякий вишкіл. Двічі на день проводимо наради, де обговорюємо теми публікацій». Найбільше колектив «пітніє» над вибором першої теми номера — так званого обличчя газети. Адже головна тема тижневика має бути не лише цікавою, а й актуальною для будь-якого регіону, оскільки «Високий Замок» читають по всій Україні.

Марія Доротич
«Високий Замок»


Додати коментар