Новини

Рекламодавці та соціальні мережі об’єдналися для протидії небезпечному і фальшивому контентові

Український журналістський фонд

Шістнадцять найбільших рекламодавців світу об’єдналися, щоб підштовхнути такі платформи, як Facebook, Twitter, Google та YouTube, робити більше для боротьби з небезпечним і фальшивим контентом в інтернеті. Про це повідомляє Громадське з посиланням на Reuters.

Facebook, Google, Twitter і великі рекламні агентства оголосили про спільну ініціативу з “якнайшвидшого поліпшення цифрової безпеки”. З технологічними компаніями співпрацюватимуть агентства WPP, Publicis і Omnicom, а також такі глобальні бренди, як Procter & Gamble і Unilever.

Компанії разом “боротимуться зі шкідливим і фальшивим контентом”, а також розроблять “конкретний набір” протоколів для захисту людей і брендів в інтернеті.

Луїс Ді Комо, виконавчий віцепрезидент із глобальних медіа Unilever, заявив, що це вперше, коли всі сторони галузі зібралися разом для вирішення проблеми, яка має далекосяжні наслідки для суспільства. Він також зазначив, що спочатку група зосередиться на контенті, який становить небезпеку для суспільства, такому як тероризм.

За словами Луїса, соціальні мережі та платформи вже зробили кроки для вирішення проблеми, але вони були радше реактивними – реакція надходила після появи небезпечного і фальшивого контенту, – аніж превентивними.

Перша зустріч об’єднаної групи відбудеться в середу, 19 червня. Учасники пообіцяли вести роботу “прозоро”, але не уточнили, коли варто чекати конкретних рішень.

Залишити відповідь