Новини

В Інституті журналістики продовжать набір на магістерську програму «Цифрові медіа»

Український журналістський фонд

У 2018-2019 навчальному році в Інституті журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка стартувала перша в Україні магістерська програма «Цифрові медіа», до якої можуть вступати бакалаври і спеціалісти усіх напрямів підготовки. Набір буде продовжено й на наступний навчальний рік.

Про це «Детектору медіа» розповіла керівниця програми, доктор наук із соціальних комунікацій Вікторія Шевченко.

Для вступу абітурієнтам потрібно подати сертифікат ЗНО з англійської мови та скласти тест із 50 запитань. Приклад тесту доступний на сайті магістерської програми.

Ліцензований обсяг набору на цю спеціальність становить 25 місць, торік із них було 7 бюджетних. Форма навчання – денна.

Студенти отримують ступінь магістра, провчившись три семестри й склавши 9 обов’язкових предметів (49 кредитів). Це такі дисципліни, як «Кросмедійні стартапи та інвестиційні проекти», «Управління мультимедійними проектами в цифровому середовищі», «Аналітика цифрових медіа і соцмереж», «Мультимедійний контент», «Контент-маркетинг у цифрових медіа», «Професійна та корпоративна етика цифрових медіа», «Медіадизайн», «Теорія та історія соціальних комунікацій цифрових медіа», а також «Етика».

Крім того, студенти мають три блоки дисциплін за вибором (23 кредити) – це або «Журналістські майстерні», або «Тренди сучасної науки», або «Професійні тренди».

В рамках першого блоку студент опановує проектування та редагування на вибір: мобільних додатків, онлайн-медіа, мультимедійного проекту, мультимедійного сторітелінгу, медійної інфографіки, інтерактивний медіаконтент, професійний відеомонтаж та редагування відеоконтенту.

Обравши блогу «Тренди сучасної науки», студент вивчатиме візуалізацію даних у журналістських дослідженнях, інновації в медіакомунікаціях або краудсорсинг у професійній діяльності журналіста.

Блок «Професійні тренди» включає в себе на вибір: брендинг та ремаркетинг у цифрових медіа, журналістські розслідування, менеджмент та організацію роботи кросмедійної редакції, посадкові сторінки та мультилендінг, прототипування цифрових проектів у медіагалузі, SMM-технології та взаємодію з аудиторією в цифрових медіа.

Для студента програми «Цифрові медіа» обов’язковим є стажування за професійною кваліфікацією.

Як розповіла пані Шевченко, випускники зможуть працювати в медіа різного типу на посадах керівника медіапроекту, контент-менеджера, контент-редактора, журналіста, UI/UX-дизайнера, моушен-дизайнера, медіадизайнера, фахівця з SMM тощо. А також в медійних відділах організацій державної і приватної форми власності – адміністратором, модератором, контент-редактором інтернет-ресурсу, фахівцем із SMM тощо.

Випускники програми здобувають кваліфікацію 061 «Магістр журналістики за спеціалізацією цифрові медіа». При успішному складанні п’яти дисциплін і захисті власного дипломного проекту студенту також присвоюють професійну кваліфікацію «Редактор мультимедійних видань засобів масової комунікації».

Усього Інститут журналістики торік проводив набір на 14 магістерських програм, зокрема «Журналістика та медіакомунікації, «Соціальні комунікації», «Спортивна журналістика», «Правова журналістика», «Мовлення на зарубіжні країни» та інші.

Залишити відповідь