Новини

Найпопулярнішим новинним брендом Великої Британії став Mail

Український журналістський фонд

За даними нового дослідження медіаіндустрії у Британії, компанія Mail має найбільшу читацьку аудиторію серед усіх британських новинних брендів. Про це повідомляє Press Gazette.

За даними компанії Pamco, яка аналізувала британські видання з квітня 2017 року по березень 2018 року, компанія Mail, до якої входять Daily Mail, Mail on Sunday і Mail Online, має загальний місячний охоплення аудиторії – 29,25 млн.

Слідом йде бренд The ​​Sun із аудиторією 29,18 млн на місяць, який складається з друкованих версій The Sun, Sun on Sunday і сайту thesun.co.uk. У бренд также входять комерційні сайти, в тому числі Sun Bingo і Sun Savers.

Аналіз преси від компанії Pamco був запущений в квітні 2017 року і прийшов на заміну Національного опитування читачів Великої Британії. В опитуванні Pamco взяли участь 35 000 дорослих британців. Дослідження проводилося на основі даних про кількість читачів друкованих видань, а також інтернет-видань, які читали з мобільних і десктопних пристроїв.

Згідно з даними дослідження, у Sun була найбільша кількість читачів, які відвідували сайти бренду з мобільних (20,35 млн), а у Mail – найбільше планшетних читачів (4,1 млн). Найбільшою десктопною аудиторією може похвалитися видання The Guardian, щомісячні охоплення якого становлять 7,88 млн.